Gadżety reklamowe dla pracowników – najlepsze propozycje

Gadżety reklamowe dla pracowników – najlepsze propozycje

Gadżety reklamowe można kojarzyć z czymś, co rozdaje się między innymi obecnym i potencjalnym klientom, a także osobom odwiedzającym stanowisko firmy na targach branżowych. Warto jednak zauważyć, że stosunkowo często takie gadżety są rozdawane także własnym pracownikom. Na przykład w ramach prezentów świątecznych lub nagród za dobre wyniki, ale czasami też bez jakieś szczególnej okazji, a po prostu po to, aby docenić pracowników i sprawić im odrobinę radości.

Rodzajów gadżetów reklamowych jest jednak bardzo wiele, a o ile często łatwo jesteśmy w stanie ustalić, co spodobałoby się potencjalnemu klientowi, tak nie jesteśmy pewni, co zakupić dla własnego pracownika. Poniżej zebraliśmy kilka najlepszych naszym zdaniem propozycji, które mamy nadzieję, że okażą się dla Was przydatne. Zapraszamy!

Artykuły piśmiennicze

Tańsze artykuły piśmiennicze, takie jak długopisy, notatniki, kalendarze czy smycze, można na przykład dorzucić do paczki świątecznej dla pracowników, można też przekazać je bez szczególnej okazji. Nie dość, że są one bardzo praktyczne i przydadzą się niemal każdej osobie, to, z uwagi na możliwość umieszczenia na nich logo firmy, są także dobrą jej reklamą.

W przypadku, kiedy zależy nam na zakupieniu czegoś droższego, ponieważ okazja jest bardziej podniosła (na przykład chcemy nagrodzić pracownika, który otrzymał awans i pokazać mu, że jest wartościową częścią zespołu), wbrew pozorom artykuły piśmiennicze mogą być dobrym wyborem. Eleganckie pióro z grawerunkiem to wspaniały prezent, którym z pewnością nie pogardzi żaden pracownik.

Ubiór reklamowy

Ubiór reklamowy to strzał w dziesiątkę dla pracowników. Po pierwsze, ustalenie rozmiaru, jaki trzeba zakupić jest łatwiejsze niż w przypadku zakupu gadżetów dla klientów, możemy bowiem po prostu zapytać. Po drugie, jeśli będzie dobrze wykonany, a jego design nie będzie zbyt nachalny (na przykład umieścimy tylko niewielkie logo firmy w rogu koszulki, a nie pokryjemy nim całości materiału), może się okazać, że taki pracownik będzie chodzącą reklamą firmy nawet poza godzinami pracy przez długie lata.

Jeśli chodzi o tego typu gadżety reklamowe, wśród najpopularniejszych opcji można wymienić koszulki, bluzy oraz czapeczki bejsbolowe. Alternatywnie można rozważyć kamizelki odblaskowe, fartuchy czy kurtki. Typ ubioru należy dopasować do swoich możliwości finansowych, ale też do branży, w której działamy. Jak widać, dostępnych produktów jest bardzo wiele, warto też wspomnieć, że można zakupić je w różnych kolorach (można więc na przykład dopasować kolor ubioru do barw charakterystycznych dla danej marki).

Dodaj komentarz