Netia – jak uzyskać kontakt z infolinią?

Netia – jak uzyskać kontakt z infolinią?

Netia to jedna z największych firm telekomunikacyjnych w Polsce. Każdego dnia z jej usług korzystają setki tysięcy klientów – zarówno tych indywidualnych, jak i biznesowych. Właśnie dlatego musi mieć świetnie zorganizowaną sieć infolinii, która będzie w stanie w każdym momencie pomóc swoim klientom. Jak zatem skontaktować się z Netią? O tym przeczytasz w dzisiejszym artykule.

Numery infolinii, czyli jak dodzwonić się do Netii?

Jeśli chodzi o klientów indywidualnych, mogą oni skontaktować się z Netią za pomocą dwóch numerów:

  1. 801 044 385 – służy on do zamówienia oferty.
  2. 664 004 056 – pozwala na umówienie się z przedstawicielem Netii.

W przypadku małych firm, wygląda to podobnie, jednak numery są inne:

  1. 801 888 999 – jest to numer do obsługi klienta dla małych firm.
  2. 801 889 853 – pod tym numerem można zamówić ofertę.

Przewidziany jest także numer telefonu dla przedsiębiorców, do Centrum Obsługi Biznesu – 801 801 999. Warto pamiętać, że można się z nim skontaktować również mailowo przez biznes@netia.pl lub pocztą tradycyjną. Adres to: Netia SA, skr. pocztowa nr 597, 40-950 Katowice S105.

Na koniec numer dla operatorów międzynarodowych. Pod numerem telefonu (22) 715 02 00 dostępna jest anglojęzyczna obsługa klienta, z którą można skontaktować się również mailowo przez business@netia.pl.

W jakiej sprawie można skontaktować się z obsługą klienta Netia?

Netia posiada bogatą ofertę usług, dlatego też tak wiele osób kontaktuje się z nią w przeróżnych kwestiach. By mieć pewność, że dzwoniąc na infolinię firmy uzyskasz odpowiedź na nurtujące Cię pytanie, przygotowaliśmy dla Ciebie listę usług, o które możesz zapytać obsługę klienta. To przede wszystkim:

  • telewizja,
  • telefon,
  • usługi dodatkowe (GO ON, Bezpieczny Internet, Pomoc w domu),
  • test prędkości (sprawdzenie szybkości posiadanych usług, takich jak np. Internet),
  • faktury i płatności,
  • problemy z logowaniem,
  • oferta urządzeń oraz programów Netii,
  • regulaminy i dokumenty,
  • informacje prawne w zakresie korzystania z Internetu.

Jeśli zaś chcesz odnaleźć konkretny, interesujący Cię temat, wejdź na Netia Kontakt i skorzystaj z wyszukiwarki zlokalizowanej na dole strony. Wystarczy, że wpiszesz tam daną frazę lub zakres oczekiwanej pomocy i gotowe.

Netia – pomoc techniczna

Jeśli jesteś klientem indywidualnym, koniecznie odwiedź stronę internetową Netii, na której znajdziesz ogromny dział pomocy. Są tam dostępne odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i wiele więcej. Strona jest podzielona tematycznie, dlatego bardzo łatwo i szybko się z niej korzysta. Jest także dostępna zakładka dla małych firm, średnich firm oraz dużych firm, instytucji publicznych czy operatorów krajowych. Każda z tych grup to klienci ze specyficznymi potrzebami, dlatego Netia przygotowała dla nich specjalne podstrony na swojej witrynie. Warto na nią zajrzeć.

18 Comments

  1. CA,LY CZAS PROBLEM Z POŁACZENIEM TEL.KPINA Z KLIJENTA,MAM ZAMIAR ZREZYGNOWAC,NIE MOGE DODZWONIC SIE ABY ZGŁOSIC REZYGNACJE Z DODATKOWY PROGRAMÓW,PODANE NR.NIE ODPOWIADAJA TO CO MAM ZROBIC

  2. DOŁOŻYLI MI BEZ MOJEJ WIEDZY 22 ZŁ BRUTTO, KŁAMIĄ ZA CO , KAŻDA MÓWI CO INNEGO NIE MOŻNA SIĘ DODZWONIĆ BY ODWOŁAĆ NALICZENIA NIBY ZGODNIE Z UMOWĄ. NIKT MNIE NIE POWIADOMIŁ.

  3. Systematycznie brak sygnału aby korzystać z Internetu a nawet tv się wiesza ,brak odzewu że strony operatora ,to jest oszustwo

  4. To czysta kpina!Co oni robią!Non stop,albo telewizji nie ma,albo internetu,albo jest na pare godzin,albo się wiesza,albo głosu nie ma!SZOK,tylko jak 20 dni nie zapłaciłam,to odcieli wszystko!Od Razu!Połączyć się z nimi,to musisz mieć przynajmniej 100 zł na tel,bo mam na karte,i oczywiście ,jeden do drugiego łaczy,nikt nic nie wie!czeski film!Czas najwyższy opisać ich w mediach!Jak robią ludz w wała!A,kasę biorą!

  5. Ile nerwów już straciłam,ile wydałm na tel,?Co jest grane?Jak płcić,to jesteście szybcy,ale że non stop są problemy,to nik nie widzi!Z mojego rachunku powinna być odliczona kwota,za korzystanie z waszej telewizji,i internetu,której nie ma co pare godzin,czyli połowa do zapłacenia!

  6. JA NIE NARZEKAM USTERKI USOWANE SA W TERMINIE .NO I DLAMNIE NAJWYŻSZYM JEST DOGADANIE SIE CO DO PŁATNOŚCI BO JESTEM NIEPEŁNOSPRAWNY SPRAWNY I NIE ZAWSZE MOGĘ SIE PORUSZAĆ BO MAM PARKINSONA WIEC ZDAJECIE SOBIEVSPRAWE CZYM JEST DLA MNIE TV .A CO DO ZAPLATTY ZASŁUGI JESTEM BB WDZIĘCZNY ŻE IDĄ MI NA RĘKĘ I TO NE RAZ BO PLACE CO 2 M-C W JEDNYM KUPUJĘ LEKI A NASTĘPNIE OPLACAM NETIE . NIERAZ SIE SCIERAM Z OPERATOREM ALE I TAK PO WYTLUMACZENIU JEST OK .I DZIĘKI ZA WYROZUMIAŁOŚCI. NIE CUKRUJE! DZIĘKUJĘ !!!!!!!

  7. Od 08.07.2021r do dzisiejszego dnia 04.08.2021r. nie mam czynnego telefonu w firmie. Zgłoszenie ponaglam codziennie i nic się nie dzieje. Uważam to za oburzające.
    Katarzyna Zielkowska

  8. Dzień dobry.Jestem klientką Netii od wielu lat i chyba wygląda na to ,że zakończymy tą ,,zabawę” w internet .Po włączeniu laptopa na 100% jest ikonka z wiadomością o braku dostepu do internetu ,próbuję ,coś tam klikam ,
    nie ma internetu ,jest !!! Kilka sekund… i nie ma internetu …oooo,jest znów.To jest irytujące .Na połączenie do Firmy na infolini czekałam ostatnio 40 min . Jestem starszą osobą i tak naprawdę to bez Netii jakoś będę dalej żyła.Są inne firmy i możliwości .

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.