Netia – jak uzyskać kontakt z infolinią?

Netia – jak uzyskać kontakt z infolinią?

Netia to jedna z największych firm telekomunikacyjnych w Polsce. Każdego dnia z jej usług korzystają setki tysięcy klientów – zarówno tych indywidualnych, jak i biznesowych. Właśnie dlatego musi mieć świetnie zorganizowaną sieć infolinii, która będzie w stanie w każdym momencie pomóc swoim klientom. Jak zatem skontaktować się z Netią? O tym przeczytasz w dzisiejszym artykule.

Numery infolinii, czyli jak dodzwonić się do Netii?

Jeśli chodzi o klientów indywidualnych, mogą oni skontaktować się z Netią za pomocą dwóch numerów:

  1. 801 044 385 – służy on do zamówienia oferty.
  2. 664 004 056 – pozwala na umówienie się z przedstawicielem Netii.

W przypadku małych firm, wygląda to podobnie, jednak numery są inne:

  1. 801 888 999 – jest to numer do obsługi klienta dla małych firm.
  2. 801 889 853 – pod tym numerem można zamówić ofertę.

Przewidziany jest także numer telefonu dla przedsiębiorców, do Centrum Obsługi Biznesu – 801 801 999. Warto pamiętać, że można się z nim skontaktować również mailowo przez [email protected] lub pocztą tradycyjną. Adres to: Netia SA, skr. pocztowa nr 597, 40-950 Katowice S105.

Na koniec numer dla operatorów międzynarodowych. Pod numerem telefonu (22) 715 02 00 dostępna jest anglojęzyczna obsługa klienta, z którą można skontaktować się również mailowo przez [email protected].

W jakich godzinach można dzwonić na infolinię Netia?

Centrum Obsługi Klienta w Netii postrzegane jest jako najszybsza możliwość kontaktu z przedstawicielem firmy. Na centralny numer infolinii (802 802 803) można dodzwonić się przez całą dobę zarówno z telefonu komórkowego, jak i również telefonu stacjonarnego. Warto przy tym wiedzieć, że w dni robocze w godzinach 22:00 – 8:00, a także w weekendy po godzinie 20:00 pod centralnym numerem infolinii dostępni są wyłącznie konsultanci techniczni. Pomoc w tych godzinach może być w pewnych kwestiach nieco bardziej ograniczona. Dlatego decydując się na kontakt telefoniczny we wspomnianych przedziałach czasowych, należy liczyć się z ewentualnym utrudnieniem załatwienia niektórych spraw. Sprawy te dotyczą m.in. przedłużenia umowy, czy dokonania zakupu.

W jakiej sprawie można skontaktować się z obsługą klienta Netia?

Netia posiada bogatą ofertę usług, dlatego też tak wiele osób kontaktuje się z nią w przeróżnych kwestiach. By mieć pewność, że dzwoniąc na infolinię firmy uzyskasz odpowiedź na nurtujące Cię pytanie, przygotowaliśmy dla Ciebie listę usług, o które możesz zapytać obsługę klienta. To przede wszystkim:

  • telewizja,
  • telefon,
  • usługi dodatkowe (GO ON, Bezpieczny Internet, Pomoc w domu),
  • test prędkości (sprawdzenie szybkości posiadanych usług, takich jak np. Internet),
  • faktury i płatności,
  • problemy z logowaniem,
  • oferta urządzeń oraz programów Netii,
  • regulaminy i dokumenty,
  • informacje prawne w zakresie korzystania z Internetu.

Jeśli zaś chcesz odnaleźć konkretny, interesujący Cię temat, wejdź na Netia Kontakt i skorzystaj z wyszukiwarki zlokalizowanej na dole strony. Wystarczy, że wpiszesz tam daną frazę lub zakres oczekiwanej pomocy i gotowe.

Netia – pomoc techniczna

Jeśli jesteś klientem indywidualnym, koniecznie odwiedź stronę internetową Netii, na której znajdziesz ogromny dział pomocy. Są tam dostępne odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i wiele więcej. Strona jest podzielona tematycznie, dlatego bardzo łatwo i szybko się z niej korzysta. Jest także dostępna zakładka dla małych firm, średnich firm oraz dużych firm, instytucji publicznych czy operatorów krajowych. Każda z tych grup to klienci ze specyficznymi potrzebami, dlatego Netia przygotowała dla nich specjalne podstrony na swojej witrynie. Warto na nią zajrzeć.

Problemy z połączeniem z infolinią Netia – co robić?

Według informacji znajdujących się na stronie firmy czas oczekiwania na połączenie z konsultantem nie powinien trwać dłużej niż dwie minuty. Czasem jednak może zdarzyć się, że w tzw. godzinach szczytu, czy dużej awarii, kontakt z infolinią Netii jest bardziej utrudniony niż zwykle. Praktyka pokazuje, że czasem trzeba wykazać się ogromną cierpliwością, która w końcu zostaje wynagrodzona.

W takiej sytuacji klienci mogą skontaktować się z pracownikiem firmy także w inny sposób – np. poprzez kontakt internetowy, czyli za pośrednictwem praktycznego formularza kontaktowego, znajdującego się na stronie Netii. Jeżeli jednak klientom nie zależy na szybkim kontakcie i są gotowi poczekać na kontakt nieco dłużej, to mogą albo spróbować zadzwonić później, albo skorzystać z korespondencji elektronicznej (mail dla klientów indywidualnych to: [email protected], a dla biznesowych to: [email protected]) lub poczty tradycyjnej . Adres korespondencyjny to Netia SA, skrytka pocztowa. Nr 597, 40-950 Katowice S105. Z uwagi na praktyczność i szybkość infolinii, jak i również internetowego formularza, korzystanie z tradycyjnego kontaktu listowego nie jest aż tak popularne.

18 Comments

  1. DOŁOŻYLI MI BEZ MOJEJ WIEDZY 22 ZŁ BRUTTO, KŁAMIĄ ZA CO , KAŻDA MÓWI CO INNEGO NIE MOŻNA SIĘ DODZWONIĆ BY ODWOŁAĆ NALICZENIA NIBY ZGODNIE Z UMOWĄ. NIKT MNIE NIE POWIADOMIŁ.

  2. To czysta kpina!Co oni robią!Non stop,albo telewizji nie ma,albo internetu,albo jest na pare godzin,albo się wiesza,albo głosu nie ma!SZOK,tylko jak 20 dni nie zapłaciłam,to odcieli wszystko!Od Razu!Połączyć się z nimi,to musisz mieć przynajmniej 100 zł na tel,bo mam na karte,i oczywiście ,jeden do drugiego łaczy,nikt nic nie wie!czeski film!Czas najwyższy opisać ich w mediach!Jak robią ludz w wała!A,kasę biorą!

  3. Ile nerwów już straciłam,ile wydałm na tel,?Co jest grane?Jak płcić,to jesteście szybcy,ale że non stop są problemy,to nik nie widzi!Z mojego rachunku powinna być odliczona kwota,za korzystanie z waszej telewizji,i internetu,której nie ma co pare godzin,czyli połowa do zapłacenia!

  4. JA NIE NARZEKAM USTERKI USOWANE SA W TERMINIE .NO I DLAMNIE NAJWYŻSZYM JEST DOGADANIE SIE CO DO PŁATNOŚCI BO JESTEM NIEPEŁNOSPRAWNY SPRAWNY I NIE ZAWSZE MOGĘ SIE PORUSZAĆ BO MAM PARKINSONA WIEC ZDAJECIE SOBIEVSPRAWE CZYM JEST DLA MNIE TV .A CO DO ZAPLATTY ZASŁUGI JESTEM BB WDZIĘCZNY ŻE IDĄ MI NA RĘKĘ I TO NE RAZ BO PLACE CO 2 M-C W JEDNYM KUPUJĘ LEKI A NASTĘPNIE OPLACAM NETIE . NIERAZ SIE SCIERAM Z OPERATOREM ALE I TAK PO WYTLUMACZENIU JEST OK .I DZIĘKI ZA WYROZUMIAŁOŚCI. NIE CUKRUJE! DZIĘKUJĘ !!!!!!!

  5. Dzień dobry.Jestem klientką Netii od wielu lat i chyba wygląda na to ,że zakończymy tą ,,zabawę” w internet .Po włączeniu laptopa na 100% jest ikonka z wiadomością o braku dostepu do internetu ,próbuję ,coś tam klikam ,
    nie ma internetu ,jest !!! Kilka sekund… i nie ma internetu …oooo,jest znów.To jest irytujące .Na połączenie do Firmy na infolini czekałam ostatnio 40 min . Jestem starszą osobą i tak naprawdę to bez Netii jakoś będę dalej żyła.Są inne firmy i możliwości .

Dodaj komentarz