Jakie korzyści dają Jira Service Management?

Jakie korzyści dają Jira Service Management?

Jira Service Management to fraza, która z pewnością znana jest sporej ilości właścicieli firm, szczególnie firm dużych. Niektórzy dopiero zastanawiają się nad wdrożeniem takiej technologii w swoich przedsiębiorstwach. Przed podjęciem ostatecznej decyzji interesuje ich przede wszystkim to, co JSM może wnieść do ich firmy i co na dłuższą metę dzięki niej zyskają. Na to pytanie postaramy się wyczerpująco, ale klarownie odpowiedzieć poniżej. Zapraszamy!

Największe zalety Jira Service Management

Jeśli interesuje Cię, jakie korzyści dają Jira Service Management, prawdopodobnie posiadasz sporą firmę, która podzielona jest na wiele działów. Może się w związku z tym niekiedy pojawiać problem z wewnętrzną komunikacją, a także procesowaniem wniosków. Właśnie w procesowaniu wniosków i komunikacji pomiędzy poszczególnymi zespołami pomóc ma JSM.

Wcześniejsze oprogramowanie tych samych twórców przeznaczone było przede wszystkim do procesowania wniosków przez programistów, ale okazało się, że tego typu narzędzie jest potrzebne nie tylko pracownikom działu IT, ale też na przykład HR. Jira Service Management jest narzędziem bardziej uniwersalnym, które przyda się znacznie szerszej grupie pracowników.

Współdziałanie poszczególnych działów firmy jest teraz ważniejsze niż kiedykolwiek. Jeśli nie jest ono płynne, szybkie i bezproblemowe, cała firma cierpi. Dlatego też JSM jest tak pomocne. Szczególnie docenią je wspomniani wcześniej pracownicy IT, dla których będzie ono dużą pomocą na niemal każdym etapie pracy, począwszy od planowania, aż do momentu, kiedy dana usługa już zostanie wdrożona i przejdzie w etap optymalizacji.

Czy Jira Service Management się opłaca?

JSM może być zbytecznym narzędziem do na przykład firmy 5-osobowej, która nie ma szczególnych problemów z komunikacją. Kiedy mamy jednak do czynienia z firmami 100-osobowymi, 1000-osobowymi, czy nawet zatrudniającym dziesiątki tysięcy pracowników, sprawa wygląda już zupełnie inaczej. Sprawna komunikacja bez jakiegokolwiek dedykowanego zewnętrznego narzędzia będzie bardzo trudna.

Warto zauważyć, że, jeśli zastosujemy JSM, to każdy zespół nie będzie musiał korzystać z oddzielnych programów i rozwiązań. Zmniejszą się więc koszty zakupu oprogramowania, a to tego będzie jedynie trzeba przeszkolić pracowników w zakresie korzystania z jednego konkretnego rozwiązania.

Jira Service Management wyróżnia się spośród innych tego typu narzędzi dużą uniwersalnością (sprawdzi się w bardzo wielu branżach) i szerokim zakresem funkcji. Jest to zdecydowanie produkt, który warto rozważyć, jeśli szuka się oprogramowania tego typu, które spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających osób.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.