Call center na miarę XXI wieku – jak usprawnić jego funkcjonowanie?

Call center na miarę XXI wieku – jak usprawnić jego funkcjonowanie?

Kontakt z infolinią to zwykle pierwsza rzecz, która przychodzi do głowy, gdy chcemy szybko skontaktować się z daną firmą. Czasem chodzi o prozaiczne rzeczy, czasem jednak sytuacja jest ważna i klient oczekuje szybkiego i bezproblemowego kontaktu. Działy call center są oblegane jeszcze bardziej odkąd przez pandemię koronawirusa większość firm, aby funkcjonować, musiała przejść na tryb zdalnej pracy. Wiele rozwiązań wdrożonych wówczas na potrzeby sytuacji z powodzeniem funkcjonuje do dziś i równie wiele wskazuje na to, że spora część pozostanie już na stałe. Sprawdzają się bowiem zarówno w pracy zdalnej, jak i stacjonarnej. Chcesz jeszcze bardziej usprawnić funkcjonowanie call center? Zobacz, jakie rozwiązania warto wdrożyć!

Nowoczesne call center – jak szybko wdrożyć zmiany?

Wiele osób kojarzy działy call center z telemarketingiem. Są to jednak tzw. linie wychodzące i na te numery nie można zadzwonić. Call center to niedoceniany (a wielka szkoda!) dział w każdej firmie. Pod tą nazwą kryją się właśnie między innymi infolinię, z którymi łączymy się, gdy chcemy zadać pytanie, dowiedzieć się czegoś więcej o produkcie/usłudze, a także gdzie zgłaszamy problemy. Z punktu widzenia klienta działanie call center jest banalnie proste – wystarczy przecież odebrać telefon (lub oddzwonić, jeśli połączenie nie zostało odebrane na czas).

Jednak nawet najlepsze przeszkolenie pracowników na niewiele się zda, jeśli firma nie będzie przygotowana do obsługi sporej liczby klientów pod względem technologicznym. Rejestr nieodebranych połączeń (przeoczonych lub ze względu na zajętą linię), szybki i prosty wgląd w wydajność pracy konsultantów, a także łatwa integracja systemu z innymi, już istniejącymi w firmie – to najważniejsze korzyści, jakie dają nowoczesne oprogramowania. Jednym z nich jest system Contact i Call Center od Systell.

Dzięki profesjonalnemu oprogramowaniu stworzonym właśnie na potrzeby wydajnej pracy call center, telefoniczna obsługa interesantów będzie jeszcze sprawniejsza i przyjemniejsza.

Rozwiązania dla stacjonarnego call center

O rozwiązaniach, jakie oferuje system Contact i Call Center, a także o korzyściach, jakie przynosi korzystanie z niego w firmie, szczegółowo przeczytasz tutaj: https://systell.pl/call-center-stacjonarne/.

Warto jednak wspomnieć o najważniejszych kwestiach, takich jak:

  • łatwość obsługi;
  • integracja z wieloma innymi systemami CRP i CRM;
  • wysokie bezpieczeństwo przechowywania danych;
  • łatwa kontrola procesów administracyjnych;
  • łatwe wdrożenie i konfiguracja systemu;
  • niewielki wydatek i sporo korzyści, które zaobserwujesz w krótkim czasie;
  • jednorazowa licencja;
  • zadowolenie pracowników i większa motywacja do pracy.

System Contact i Call Center to oprogramowanie stworzone z myślą o stacjonarnym call center, które dopasowujemy do aktualnych i najważniejszych potrzeb firmy. Zamów prezentację oprogramowania i przekonaj się, jak wiele możesz zyskać i to niewielkim kosztem!

Dodaj komentarz