Employer branding w Warsaw Media House

Employer branding w Warsaw Media House

employer branding

Employer branding — dlaczego pozytywny wizerunek firmy ma znaczenie?

Employer branding pod tym pojęciem kryje się nic innego jak pozytywnie odbierany wizerunek pracodawcy. Celem employer branding jest przede wszystkim utrzymanie wartościowych pracowników i znajdowanie nowych, którzy wniosą do firmy wysoką wartość dodaną. Efektem tych działań jest znaczne zmniejszenie rotacji, co prawidłowo wpływa na wizerunek firmy. Employer branding to zagadnienie, z którym powinna zmierzyć się każda wysoko mierząca na rynku firma.
Działania związane z employer branding dzielą się na dwie grupy:

  • działania wewnętrzne — dedykowane obecnym pracownikom firmy. Polega na ukształtowaniu i dbaniu o pozytywne relacje na linii: pracodawca — pracownik. Począwszy od samej rekrutacji po wprowadzenie na stanowisko pracy, integrację z zespołem, opiekę zdrowotną, a także wysyłanie na szkolenia;
  • działania zewnętrzne — dedykowane przyszłym pracownikom, którzy chcieliby zostać częścią firmy. Aby tak się stało, muszą postrzegać pozytywnie swojego przyszłego pracodawcę. Firma powinna wdrożyć skutecznie działania promocyjne, wychodzić do młodego pokolenia poprzez uczestnictwo w targach pracy oraz bycie aktywnym w życiu uczelni wyższych.

Employer branding to istota budowania wartościowego zespołu pracowników

Jednostka w firmie odpowiedzialna za employer branding powinna przede wszystkim podążać za aktualnymi trendami technologicznymi, dzięki którym w łatwy sposób dotrze do coraz to młodszego pokolenia specjalistów. Powinna posiadać również szeroką wiedzę z zakresu marketingu oraz Human Resources. Istotą dobrego branding jest plan działania, który nie tylko zachęci młodych pracowników do wejścia w szeregi firmy. Co więcej, skłoni do zmian osoby, które od lat pracują w jednym miejscu i nabyli cenne dla naszej firmy umiejętności. Warto dbać o obecnych pracowników aby nie zechcieli udać się w stronę konkurencji.

Employer branding – od czego zacząć?

Nie da się ukryć, że employer branding wymaga od firmy dużego zaangażowania, nakładu czasu, pracy i ciągłego ulepszania swoich działań. Po pierwsze firma powinna ustalić swoją obecną pozycję na rynku pracodawców. W kolejnym kroku powinna stworzyć plan działania, który będzie skupiał się zarówno na działaniach zewnętrznych jak wewnętrznych.

Jak stworzyć pozytywny wizerunek w firmie?

Warto zaufać specjalistom. Kompleksowe wsparcie, umiejętności poparte wieloletnim doświadczeniem oferuje agencja Warsaw Media House. Jest to grupa fachowców, którzy od wielu lat dbają o pozytywny wizerunek pracodawców. Zaufanie do Warsaw Media House owocuje skutecznymi działaniami, dzięki którym firma może zapomnieć o nieudanych rekrutacjach i zdemotywowanych pracownikach. Specjaliści z Warsaw Media House przeprowadzą audyt w firmie, wdrożą indywidualny plan działania który będzie oparty na ciągle zmieniających się trendach marketingowych. Zbudują pozywane relacji zarówno na linii: pracodawca -pracownik. Stworzą spójny i atrakcyjny wizerunek przedsiębiorstwa w sieci Internetowej. Przeciwdziałają negatywnym praktykom hejtu i fake news.

Dodaj komentarz